۱۴۰۲ تیر ۱۴, چهارشنبه

یو پی اس تجهیزات کنترلی CNC

 CNC  به معنی کنترلر عددی کامپیوتری است که از کامپیوتر و نرم افزار و برنامه ریزی آنها برای تنظیمات دستگاههای حکاکی و برش لیزری و تجهیزات تراشکاری استفاده می‌شود. این تجهیزات بسیار حساس هستند و نیازمند برق با کیفیت و بی وقفه هستند. خرید یو پی اس CNC همه نیاز تجهیزات CNC را برطرف میکند. اصولا تجهیزات برش لیزری با نام CNC شناخته می شوند.

 

کاربرد CNC و لزوم یو پی اس CNC

در بخش های مختلف و صنایع گوناگون از جمله بخش های ابزارسازی و صنایع خودروسازی و برش لیزری از دستگاههای CNC به صورت گسترده استفاده می شود. با وارد کردن برنامه در دستگاه، دستورها توسط ماشین آلات به صورت دقیق اجرا می شود و سرعت کار و همچنین دقت برش  را به طور چشمگیری افزایش می دهد. یوپی اس برای تجهیزات CNC راهکار عملکرد بدون وقفه این تجهیزات است.

 

کاربرد یو پی اس برای انواع تجهیزات و ماشین آلات CNC

چاپگرهای لیزری سه بعدی، دریل ها، دستگاه جوشکاری، انواع دستگاههای برش لیزری و پلاسما و جت آب از جمله تجهیزات CNC شناخته می شوند.

این تجهیزات چون کاربردهای متفاوتی دارند، توان های مختلفی دارند که می توان توان آن را با توجه به کاربرد آن درنظر گرفت. مثلا یو پی اس CNC برش در مقایسه با یو پی اس چاپگر سه بعدی توان متفاوتی دارد و توان یوپی اس مناسب آنها با هم فرق دارد.

 

نیاز CNC به UPS

از نظر نرم افزاری، کدهایی که در حافظه موقت قرار دارند با قطع جریان برق به کلی پاک شده و طرحی که برای دستگاه برش مدنظر بود، از بین می رود و برگشت ناپذیر است.
از نظر سخت افزاری، با قطع برق دستگاه فرز وسط کار متوقف می شود. هم ممکن است به فرز آسیب برسد و هم قطعه ای که ناقص برش خورده دیگر به درد نمی خورد و باید دور انداخته شود و خسارت زیادی به بار می آورد
هم بخش نرم افزاری و هم بخش سخت افزاری دستگاه CNC به UPS نیاز دارد

 

یوپی اس مناسب دستگاه برش و فرز

یوپی اس صنعتی بهراد با قابلیت کار در کنار ژنراتور و همچنین مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مخصوص در محیط های صنعتی گزینه بسیار مناسبی برای تجهیزات CNC است. یو پی اس آنلاین بهراد مانع رسیدن هرگونه نوسان و آلودگی به تجهیزات برش لیزری CNC می شود.
توان این یو پی اس با مشاوره و برآوردبار توسط مشاورین شرکت مهرآذین بهراد قابل محاسبه و ارزیابی است. عملکرد دوگانه این یو پی اس ها نیز از این تجهیزات حساس در برابر بی کیفیتی جریان برق کاملا محافظت می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...